الخميس، ٣ فبراير ٢٠١١

بيان رقم 17 .. الشعب يريد 1 .. (:


- ريس .. 

- بففففففففففف 

- ريـــــــــس .. 

- بفففففففففففففففففففففففففففففففففف سووووووووووو

- وبعدين بقي في اليوم المطين ده .. يا حـــــــــــــــــــــــــــــــــوسني ... 

- لالا .. والنبي محد ياضرب .. انا هغير الحكومه ومش هخلي جما .... ايه ده ! انا فين ؟ 

- ايه يا ريس انت نايم والبلد بتولع .. 

- في ايه يا حبيب مالك  براحه يابني ده انا في سن جدك  ؟ بص تصدق يا ولا انت فيك شيء لله .. انا كنت في كابوس يا واد يا عدلي .. بس ايه لوز .. كنت خلاص هتحط عالخازوق :(

- خزوق ايه بس يا ريس .. طول مرجالتك في ضهرك محدش هيقدر يخزوقك  ...

- عاش .. انا بحبك يا واد يا عدلي اكتر من النسوان .. انت اكتر وزير ريحني في ال50 سنه الي انا مسكت فيها الحكم .. عفارم عليك ..

- المهم اصحي بقي كده وفوق عشان عايزك في حوار كده .. 

- خير يا وش الخير .. قطر ولع ؟!  

- لا يا ريس مبقاش في قطره عشان تولع اصلا 

- حد فجر نفسه ؟ انا عارف العيال بتوع حماس عايزين يخربوها 

- لا يا ريس هو حد يقدر يولع عود كبريت حتي .. انا مسيطر علي الوضع 

- ممممممممم يبقي اكيد حد ولع في نفسه .. حوار التوليع ده شغال في البلد بعد الي حصل ل بن .. بن .. بنننن والله مانا فكر اسمه كان ايه .. ما علينا  

- لا يا ريس مفيش بنزين في البلد اصلا عشان حد يولع في نفسه 

- امال في ايه وجعت قلب امي معاك .. مش كفايه جيمي عمال يزن علي دماغي طول النهار يا بابا عايز امسك البلد .. يا بابا عايز امسك البلد ..  لما خلاص كرهني في عيشتي .. مش عارف الواد ده طالع طماع كده لمين مش كفايه عليه الحزب ؟ المفروض يبقي قنوع زي ابوة كده ...ايه الي حصل قول خلصني

- الfacebook يا ريس 

-اه والله يابني انا الحته دي بتوجعني وحاسس فيها بالم اعوذ بالله .. بس انا اتفقت مع سوزان وهعمل العمليه وكله هيبقي تمام ! 

- عمليه ايه يا حج انا بقولك العيال الي علي ال facebook عاملين ثوره وعايزين يطيروك يا عم الفاجر 

-يادي النيله .. هو انا خلصت من التكفير والهجره لما هيطلعلي الfacebook  اعتقل العيال دي يا حبيب ومتصدعش دماغي انا عندي ماتش اسكواش كمان شويه ... 

- بس دول كتير قوي يا ريس والراجل الاقرع الي اسمه البرادعي عمال يسخن فيهم والموضوع شكله جد .. 

- جد ايه بس يابو دماغ فيها صراصير .. مانا عملت فيهم الي ميتعملش في 30 سنه محدش قال لا ولا فتحوا بقهم .. ايه الي جد يعني .. 

- انت شايف كده يعني يا ريس ؟! 

- شوف شغلك انا مش كل يوم هقعد ااقولك تعمل ايه ومتعملش ايه .. انا داخل عالتسعين ومبقتش حمل مناهده .. 

- حصل يا ريس ... 


                                                                               يتبع .. (:

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Bird Gadget