الثلاثاء، ٢٣ نوفمبر ٢٠١٠

سلامو عليكو ... (:


بسم الله الذي لا يشرك مع اسمه شيء في الارض ولا في السماء .. بسم الله الرحمن الرحيم

ازيك يا عم الحاج  (:  متبصليش كده وتقول ماله الراجل ده اتهبل في نفوخه ولا ايه .. دي اول مره اكتب في مدونه لاني ببساطه شايف ان البلوجرز دول شويه عيال هايفه مش لاقيين حاجه يعملوها 

وبما اني عندي فراغ عاطفي الايام دي .. فانا قررت قرار لا راجعه فيه اني ابدا ادون قصه كفاحي عشان العالم يستفيد بيها 

هتبصلي تاني وتقولي ماله الواد الي اتهف في نفوخه ده وفاكر نفسه عمر الشريف .. هقولك ملكش دعوة يا عم الظريف 

انا هكتب الي انا عايزه واي حاجه تيجي علي دماغي .. وبما اننا في بلد ديموقراااااااااطي .. فانا بحب الحكومه  :D وبحب النادي الاهلي وبكره الاخوان المسلمين وماشي جنب الحيط واتهد بقي عشان الحيطه ليها ودان ومتستفزنيش عشان اتكلم عن الي بيحصل في البلد عشان ابويا طلع تلاتينه عشان يعلمني ويربيني احسن تربيه .. خلينا ساكتين احسن الله يكرم اصلك .. 

جدع بتسمع الكلام .. وطول مانت بتسمع كلامي ومحترم نفسك هتاخد مني احلي شغل .. هارش ؟ 

المهم يا عم الحاج متركزش معايا في اللغه العربيه شعان انا مكتبتش عربي من ايام مكنتش في تالته ثانوي  من ايام مكر مفر مقبل مدبر معا .. لحد الطور الاحمر ابو قرن الي اتجوز بقره بني من غير قرن فخلفوا شامبنزي لونه فحلقي متفهمش ازاي 

المهم يعني تقرا وانت ساكت الله يكرمك ولو عندك كلمه حلوه قولها معندكش يبقي تسمعنا سكاتك الله يكرمك عشان انا عندي سكشن الصبح الساعه 9 وعشان اوصل الكليه 9 لازم انزل من بيتنا 7 ونص عشان ابدا رحله الكفاح بدايه من ركوب الميكروباص للسرفيس لحد ماوصل الكليه عشان في الاخر المعيد يهزقني ويقولي اطلع بره يابو دماغ مش واخدلك الغياب 

كفايه عليك لحد كده النهارده ولو اني عارف ان محدش هيقري ام الخرف الي انا كاتبه بس بس اهو الواحد قال الكلمتين الي مزنوق فيهم وامره لله 

نلتقي بعد الفاصل .. 

(:


0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Bird Gadget